onsdag

Godmorgon!
Vaknade nyss av den konstigaste och äckligaste drömmen jag någonsin haft! Jag drömde att jag var skiträdd hela tiden och att jag  höll på att bli besatt av djävulen. Och det värsta av allt var att när jag vaknade så kändes det fortfarande som att det typ va så , och varjegång jag blundade såg jag ett schackbräde. Var tvungen att ligga vaken en timme för att överhuvudtaget våga somna om. Någon som kan tolka den drömmen?  Usch ,hemskt var det !


Igår kväll blev det Chebab med mamma syrran malin och chrille , Götta det!

Idag funderar jag på att baka peppakakor , måste underhålla mej med saker som man inte måste gå så mycket för att göra , You know..

malin:

haha du börjar ju drömma knäppare saker än mig!och btw har du fler syrror? "syrran malin" ;)

therese:

malin : Haha , nej det har jag väl itne vad jag vet ;) det ska stå anders ist för malin haha

Kommentera inlägget här: