Elizabeth

Middagen i går var mysig, kul att träffa Malla Bralla igen :p Hon hade köpt värsta fina ätpinnarna som vi såklart skulle äta med . Malin hade verkligen fått in snitsen och pappa var inte dålig han heller , så när jag berömde honom så sa han :
- Ja , man har väl ätit med skruvmejsel och polygrip förut.  Alltså ibländ om han glömmer betsick till matlådan när han är ute på jobb så äter han med verktyg. På riktigt! jag höll på att dö när jag hörde det . .


Sen dröjde det inte länge tills malin visade alla bilder i från Kina , skitkul att se :) Hursomhelst så kom det en bild på en tant som hade en liten hund på axeln , då säger Malin :
- Ja och den där bilden då ! Jag fattade verkligen inte vad det var hon hade , jag trodde typ att det ver en julbjörn men så var det en ....hund !!
Ööh okej , vad är det störst chans att det är ; en hund eller en julbjörn ?! Hahaha jag dog en gång till.


Jag är lycklg nu för att det börjar närma sej vinter och jul på riktigt ! Det får snöa och bli hur kallt det vill , jag är redo för igår blev den här min  :)


Förresten , bästa pepp-musiken just nu


Dont go wasting your emotion , Lay all your love on me !
Kommentera inlägget här: