fredag

På 12-slaget på nyårsafton för några år sedan fick jag , som man brukar , många Gott Nytt År sms. Men det var ett sms som urskillde sej ue mängden och det var från Moa , " Jag spy " stog det , och det stämmer precis in på hur jag mår nu. Min första jag - får--äta-vad-jag-vill-dag är ett fiasko. Så fort jag stoppar i mej något som är onyttigare än en morot så blir kroppen helt störd och jag tror jag ska dö, typ.  dryyyygt

Iallafall

Idag har jag och Johanna haft en heldag :) Träning, lunch,singstar och fika har vi hunnit med , skönt att hon är hemma en sväng :)  Jag har också lämnat in Anders gittar på stämmning, och det var ju en upplevese i sej. hahaha


Snart kommer The queen of Trönö hit, vi ska ha sleepover party ;)
Men först ska jag bada och läsa Fredag, ett måste för att det ska kännas som , just det, fredag



It gonna look like this tonight ,  I think

Kommentera inlägget här: