torsång

Jag lever mitt gamla liv för tillfället.
Sitter på mitt gamla rum och gör mest ingenting. Tänk att för två år sen den här dagen så satt jag säkert här och gjorde ungefär samma sak. Kunde ju knappast ana hur mitt liv skulle se ut om två år, det är så otroligt spännande eftersom det betyder att jag sitter här idag och inte har nån aning om vad jag gör om två , eller ett år från och med nu !

Ikväll vet jag iallfall vad som händer , det bjuds på tjejkväll hemma hos julia på Tyllahagen :) 3-rätters , bastu och asti blir det , kanoners !


Nu tycker jag att Malla kan komma hem
Sofie:

Hej tp! ja livet ar verkligen spannande. "Dont fear death fear an unlived life" som det stod pa nagon lapp/vagg/internetsida har nagaonstans i Aus. mkt kloka ord som jag haft som livsmotto sen dess. Tack for dina resedagbokskommentarer, de gor oss glada. Hoppas att allt ar bra hemma och att vi kan skala i glogg framat jul nar vi ar hemma igen. ta hand om dig! Kramen

Kommentera inlägget här: