Ågren

Det värsta som finns är söndagsångest. Varje söndag när Ensam mamma söker börjar så kommer den där känslan att "fan! nu är helgen över". Och jag tror det värsta är att om man hade haft ett fast jobb så man visste vilken tid man ska upp och så man visste om man överhuvudtaget ska jobba nästa dag så hade man niog kullat slippa ångesten. Det har "jobbet" jag har , springvikarie på dagis/fritids, går mej snart på nerverna. Alltså sjävla yrket är helt okej, verkligen, men det är just ovissheten som jag  hatar. Ska jag jobba idag? När ska hon ringa? hinner jag somna om? Kommer jag lyckas jobba ihop så mycket pengar så jag klarar mej nästa månad?bla bla bla ..  Och det värsta är att jag vet att det är jäkligt svårt att skaffa sig ett fast jobb med den futtiga utbildningen jag har nu , sam-beteendevetenskap , hur långt kommer man på det liksom? 
Men jag ska söka jobb idag, och hoppas på det bästa . men jag tror nog att jag får stå ut med det här jobbet typ ett halvår till . . 
Och som ni förstår så ringde hon inte mej i morse , jag sov 12 timmar inatt och hade lätt kunnat sova mer. skumt.
 Nu ska jag äta frukost och kolla på Svensson Svensson.

Ha en skön dag !
Anders Kingen Lidell:

Två tips

1.Se inte ensam mamma söker

Och...

Ja det va väl det enda. Bara ett tips, men ett kraftfullt ett;)

Du är jätteduktig på det du gör

Vad du än gör:)

Kommentera inlägget här: