can you tell me what i should do to be most important thing in your life ? / Incu

Patrik 1.5 var faktiskt bra  enligt mej , mindre bra enligt anders ;) När man går på bio så måste man ju äta godis, eller måste måste man väl inte men det är ju halva nöjet. Iallafall så fick jag en chock när jag stod dår på ica och skulle välja vilken choklad jag skulle ha ,och såg till min förvåning att marabou nu har kommit på samma sak som mej , att chockald och chips är skitgott att blanda! Man ångrar sej ju fan att man inte tog patent på den idén ;)  Prova deras nya Amigo, den är kanon!

Påtal om godis och annat onyttigt så har jag kommit på att jäg äter alldeles för mycket dåligt. Min kropp mår nog inte så bra så jag ska prova en detoxkur på 10dagar när jag har fått lön ,haha. Jag tror att det kan vara väldigt bra , för det handlar inte om bantning utan det handlar om att rena kroppen så man blir piggare. Mer om det senare.

Nu är Anders uppe på lugnet och håller på med sitt nya projekt , starta ett eget företag ! Han är så duktig :)

Anders Kingen Lidell:

Mindre bra?

Filmen va helt värde... fast riktigt bra när det inte var två killar som kelade...

Kommentera inlägget här: