skratt

Har kommit hem från Torsång nu. Det var längesen jag skrattade så mycket som jag har gjort , vi spelade ett spel där man ska förklara ord för varandra  och morsan var inte sådär jättebra om man säger så ;)

Pappa ( ska förklara ordet själ och har sagt till mamma  "tänk på ordet statens järnvägar och ett djur som finns i havet)
Mamma: sjöhäst sjölejon...
pappa : nej . det här säger man att man har inne i kroppen
Mamma: sjöstjärna ?!

hahaha

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på , Carro Becks och Biran vill att jag ska med dom ut men jag är för trött och förkyld för att orka. Samtidigt är jag för pigg för att gå och lägga mej . .
jotta:

jag fattar inte riktigt den förklaringen:P odjur i havet?

therese:

johanna: oj, det ska var ett djur i havet ( säl alltså ) haha

Anders:

Ordförklaring 2. mamma p ska berätta för pappa p.

- Det är ett instrument.....

Jag satt brevid och läste på hennes kort... (stod bazooka) no further comments;)

Kommentera inlägget här: