tisdag

Anders mamma ringde mej för typ en timme sedan och berättade att Mix megapol har någon tävlng där dom gömmer en kaffekopp i en stad och den som först hittar den får 10.000 kr. Idag hade dom tydligen gömt den i Falun vid lugnet någonstans så hon tipsade mej om att cykla upp dit. Sagt och gjort, och eftersom anders redan var på väg till jobbet så cyklade jag upp dit själv, och när jag preeeecis kommit fram efter tusen uppförsbackar så ringer mannen i mitt liv och säger att nån redan har hittat den. . 
Så nu siter jag här ,helt slutkörd och min hals håller på att dö. Men det var spännande ett tag det var det! :p

Igår såg jag ju som sagt Sex and the city filmen , och fan vad bra den var då! :) Man blir ju smått avis på carries manhattan-liv alltså !  Ångrar bara att jag såg hela igår eftersom jg tydligen blev ledig idag med och det hade inte setat fel att haft något roligt att titta på. Jag vet , mitt liv låter patetiskt men idag så är jag faktiskt halvsjuk och faktiskt sugen på att bara ligga hemma och vila , så jag får fixa nån anna bra film istället :)

jotta:

haha;) stark jobbat tp:D men nära skjuter ingen hare:P

Kommentera inlägget här: