wtf?!?

                                        
                                                                                  Snö!?

Jag vaknade för nån timme sen , och jäklar vad förvånad jag blev när jag drog upp rullgardinen! var tvungen att väcka Anders och ber ätta den stora nyheten. Han blev så glad att han sjöng några rader på " Nu är det jul här i vårt hus ... "  innan han somnade om. haha han är för söt !

Idag mår jag lite bättre så jag och anders ska åka till kupolen och kika på nyårsklänningar. Jag veeet det är tidigt , men jag blev så sugen och nu när det är snö och allt .. ;)

Efter kupolen åker jag till Torsång och hänger där tills i morgon. Anders ska ju ha fest här och jag får ju ändå inte dricka alkohol nu så känns lika bra att åka härifrån ;)
Kommentera inlägget här: