2008års bildkrönika

Jag tänkte säga att 2008 har varit det året då det här hänt minst i mitt liv någonsin , men sen när jag började titta igenom bilderna så insåg jag att fan det har hänt en del ändå! Kanske inget sådant där stort och rationellt , nej sådan saker spar jag tills detta år - 2009 blir händeslernas år. Men här en resumé av 2008 , titta och njut :

Januari
Moa och Johanna fyllde 20 vilket såklart innebar middag och skumpa :)


Caroline fylde 19 och hade bara ett år kvar


Februari
Jag och älsklingen köpte nya möbler och gjorde om i lägenheten. Efter massa bråk med dumma skruvar och liknande blev resultatet tillslut helt okej :)


Rebecca fyllde 20 och bjöd på trerätters


Jag gjorde extensions och hela mitt hjärta grät när jag tre månader senare var tvungen att ta ur dem


Halva delen av TTS åkte till Australien i tre månader , något som för mej var lite av en traumtisk upplevelse


Men jag Caroline och Bulan höll humöret uppe ändå , och jag vet inte hur mycket vin vi hinkade i mej under våren , så här kunde det se ut


Mars
Jag och Anders åkte med mamma och pappa till Idre och åkte skoter


April
Jag fyllde 20 och hade den allra bästa födelsedag man någonsin kan tänka sej ; med hotellfrukost, släktfika , massa presenter och sen en hejdundrade fest


Den fösta kvällen som man kan vara ute i tshirt utan att frysa kom , och jag gjorde glädjeskutt


Maj
Det var stekhett ute och jag låg och stekte mig i Kålgårn, en vecka senare snöade det 10 cm . .

Samma kväll hade vi årets första grillkväll på tyllahagen



Mina älsklingar kom hem från Aus och vi hade reunionfest


ungefär här tror jag  mitt klänningbegär började och det har inte lagt sig än


juni
 Jag hann med att gå på 4 studentmottagningar


Jag och älsklingen firade 1 år  i stockholm


Midssommar x 2. En lugn variant i Torsång och en lite vildare i Röjeråsen


Juli
Peace and love - underbart skönt som vanligt


Larswinnerbäck kväll



Farmorsstuga



några bilder som jag inte vet vart dom hör hemma


Augusti
Anders var på kurs i 2 veckor och det kändes som en evighet! Jag passade på att åka till Göteborg med familjen :)
 

Jag var på kräftskiva med jobbet , och jäklar vilket röj !




Johanna och Moa flyttade till Linköping ,

September
Vi hälsade på Moa Johanna och Petra i Linkan och det här är min bästa bild från det



Resten av hösten har varit ganska händelselös , jag har jobbat jobbat och försäkt plandera min future lite. Sen Jul och Sälen men det är ju så nytt så palla slänga in samma bilder igen som jag gjorde typ i går

Nu ska jag duscha och titta på top model 11, yeaaa
Kommentera inlägget här: