fika fika fika

Jag gick som bestämt ner på stan, kikade runt lite och sedan gick jag till café Pralin och pluggade/fikade. Självklart var det mysigare än att plugga hemma ! :)

salami&brie baguette +chailatte - mums !

Efter det åkte jag till Borlänge och träffade mamma på kupolen en snabbis, hon ville fika och jag är ju inte den som säger nej till sånt även fast jag i princip precis kom ifrån fikabordet , så vi gick på Wayne´s och drack Cafe mocha med vispgrädde- mums även det :)

Fick också reda på att Wayne´s har gratis trådlöst internet , så när min datorn är fixad ska jag hänga på wayne´s och plugga ! :)

Nu håller jag på att städar,lagar mat och tvättar . . Jag har blivit en hemmafru! Men eftersom det förtillfället bara är Anders som jobbar och drar in cash så tycker jag att det känns självklart att jag gör allt som måste göras hemma under tiden
Kommentera inlägget här: