flashbacks

För ett par år sedan, jag tror det var när jag fyllde 18, så fick jag en parfym i present . Alyssa Ashley Vanilla hette den och den hängde med mej överallt tills den tog slut. Idag gick jag och Malla in på Kicks för att lukta på parfymer, jag hittade Alyssa Ashley och förväntade mej väl egentligen inget speciellt men alltså sheet vad fel jag hade ! När jag satt näsan mot doftpinnen förflyttades jag bakåt i tiden ! Jag blundade och såg mej själv i Göteborg med tjejerna , precis när jag hade börjat bli sugen på anders och precis när det inte var långt kvar till studenten , jag såg till och med vad jag hade för kläder på mig ! Alltså den här upplevelsen var helt sjukt stark, att en lukt kan framkalla något dylikt ! Jag måste köpa den här parfymen igen ,den gör mej lycklig ! :)

( Det var så här jag såg ut i parfymdrömmen)
Kommentera inlägget här: