Godmorgon!

Idag tänkte jag gå ner till något café eller något för att plugga matte , eftersom det inte går att fokusera 100% något längre tag här hemma när det finns alltid något annat man kommer på att man kan göra istället ! Jag tror nog det blir frukost nere på stan också :) 

Jag ska bara göra mig i ordning först , vilket brukar gå rätt snabbt , iallfall sminkningen. Jag brukar ofta satsa på lite och naturligt smink på vardagarna och använder : 

mascara  Maybeline Define-a-lash volume


Det här är en av få mascaror som jag tycker verkligen håller det dom lovar i reklamen 

Foundation
Kan jag så struntar jag i foundation , alltså om huden ser helt okej ut så satsar jag istället på Dove Summerglow, en creme med lite brun utan sol i men som absolut inte ger något skarpt resultat förns man har använt det kanske 10ggr, så det finns ingen risk att det blir orange


Rouge
Rouge piggar alltid upp, och  jag använde r persikofärgat

Nagellack
Sist men inte minst , något som verkligen piggar upp vilken tråkig dag som helst är ett spejsat nagellack!
Depend har minilack för bara 25 kr och i många färger. Jättebra kvalitet trots priset och mina absoluta favoriter


Ha en bra dag !
Kommentera inlägget här: