inspiration

Länge nu har jag väntat på att känna suget att blogga pch nu har det äntligen kommit tillbaka så nu smäller det ! ¨

Julafton
Julafton var som sagt kanonbra! Jag och min älskling firade tillsammans på morgonen innan han åkte till Rättvik och jag till Borlänge. Jag fick en "julklänningen" som ajg har tjatat så mycket om och en tatuering av honom , störtnöjd blev jag :)
Efter det åkte jag med familjen till farmor och åt julbord , böt julklappar och tittade på kalle såklart

jag och farmor  + en tomte som jag gjorde till farmor när jag var 6 år och som sen den har haft en given plats på hennes kylskåp varje jul

Efter Kalle åkte vi vidare ttill min moster och mina kusiner och tröck i oss mer mat innan tomten kom ! Tomten var snygg som vanligt och såg dåligt som vanligt så jag fick översätta allt han sa , synd bara att mamma var borta när tomten kom..
Jag fick hur mycket julklappar som helst och ajg blev fettnöjd med varenda en , det var på gränsen att jag kände mej bortskämd alltså ! Bl.a fick jag en laptop så  jag har tydligen varit väldigt snäll förra året :)
 
På kvällen gick jag med Moa och Carro till kyrkan och tände ljus för släktingar som inte kunde vara med på julafton

Mellandagarna
I mellandagarna tog jag det väldigt väldigt lugnt. Jag hängde i torsång med familjen och mina dudes , och en dag gick vi ut på picnic :p Jag var också på rean en snabbis men hittade inget speciellt



Sälen
Förra söndagen åkte jag och mina tjejer + Anders och hans kompisar til Lindvallen för att fira nyår och  jag varken kan eller orkar förklara det med ord , emn det var iallafall underbart som alltid när man är där uppe :) Vi åkte skidor , hade pulkarace, var på afterski , festade , ägde osv.. ;) 


Sen vi kom hem i förrgår har jag och Anders varit sjuka , så nu tar jag det bara vädligt chill och bara segar
Kommentera inlägget här: