Fredag

Gud vad dagarna går snabbt !

Idag har jag övningskört och jag måste säga att det bara känns bättre och bättre ! Känns lätt som att jag skulle kunna ge mig ut helt själv att köra nu .  Jag har också hunnit med att färgat håret



Ikväll kommer jag bli världens ensammaste människa. Mamma och pappa har åkt till stugan , Anders jobbar tills i  morgonbitti , alla mina kompisar är antingen inte in town eller så är de på studentfirande.  Jag och Malin ska iallafall grilla snart innan hon åker till Liljekvistska  med sina kompisar , hade jag varit fem år yngre hade jag lätt hänkat , jag menar skolaslutningen i Liljekvistska var ju dåförtiden årets största händelse ! Men nu , njaaa  . Jag har iallafall sett att vi har alla kanal+ här så jag kommer nog kunna underhålla mig framför tvn ett bra tag ikväll, men helst av allt hade jag velat dricka vin med alla mina kompisar , fan vad najs det hade varit . Men snart så ! :)

Imorgon åker jag till Röjeråsen och träffar Anders , jag längtar !
Kommentera inlägget här: