Jag ska slåss i dina kvarter

Efter regn kommer solsken , eller ?

Det har regnat två dygn i streck nu , det måste vara något slags rekord . Och eftersom humöret ofta är som vädret så har inte dom senaste dagarna varit så pigga. Fast vi trotsade regnet i lördags och åt middag hos Lisa och gick sen , som jag redan har berättat , på Banken för att ta några öl - och det var absolut kul !

En konversation på Banken

Vi har träffat på några holländare och en av dem har börjat bli intresserad av Lisa ( det var han inte ensam om den kvällen ) . Han försöker fixa en dejt tills nästa dag men Lisa är inte lika sugen. Hon frågar desperat Johanna efter en bortförklaring :

Lisa:  Johanna , is it something I have to do tomorrow?
Johanna fattar vinken och svarar :
- Yes Lisa, you are going with me to visit my grandma
Sedan spänner hon ögonen i Holländaren( och alla vet väl vad holland är känt för ) och säger :
-And my grandma dosn´t like to get high !



Idag har jag och Malla bakat bullar och nu pluggar jag körkortsteori. Förövrigt så har jag fått fart på min gamla kamera så inom kort kommer jag kunna börja med bilder här igen - i like !
Kommentera inlägget här: