Midsommardagen

Gårdagen blev så bra den kunde bli :)



Jag och Moa började eftermiddagen med att göra en varsin krans





Sen gjorde jag iordning mig och gick ner till Gammel gården med tjejerna, dock blev det ingen dans runt stången då eftersom det tog så lååång tid att få upp den så vi gav upp





Istället gick vi hem till Rebecca och lagade och åt världens godaste middag !

Resten av kvällen drack vi och hade det allmänt roligt . Framåt två tiden tyckte jag , Becks och Lisa att " fan man skulle kanske ha dansat runt stången ändå " så vi tog vara på årets ljusaste natt och gick ner och dansade små grodorna, detta resulterade i att jag kom i säng vid halv sex i morse och måste verkligen lägga mig och sova nu på stubinen innan jag svimmar !

Det finns filmer och grejer från natten men blogg.se är så jäkla segt nu så den här bilden för symbolisera det sålänge
Kommentera inlägget här: