onsdag

Idag var ingen bra dag på körskolan.
Den senaste dygnen har jag tänkt på körkort 24/7 , på nätterna drömmer jag att jag kör bil och hör hela tiden " titta speglar, blinka,placera ,bromsa ner farten lägg i tvåan , släpp kopplingen och sväng "..
Imorse kl 8 hade jag körlektion och jag var så sjukt trött så jag var ingen bra förare , om man säger så ..
Anders tror att det beror på att jag aldrig släpper tanken på det , inte ens när jag sover och det kan nog stämma.
Så efter att vi hade ätit lunch nere vid Kajen och jag hade sovit middag i solen på gräsmattan  till måsarnas skrik ( SOMMAR ! ) så åkte jag hem . Anders har körlektion nu så han blev kvar själv ,stackarn. 



Nu ska jag försöka koppla bort teori och körning ett tag så hjärnan får vila upp sig och bli fräschare tills i morgon


Tillfredsställelsen av att äntligen komma hem efter fyra kilometer uppförsbacke är obeskrivlig
Kommentera inlägget här: