Dammiddagen

Vi möttes på Iksu vid halv ett och fick starta med ett afrodanspass . Jag har alltid viljat prova det men jag har inte känt för att gå dit själv och att få med sig Jennifer på det har varit omöjligt ;) Men nu fick jag prova och det var riktigt kul , lite flummit men skönt ! Vi fick också lära oss en kano-dans som man kan skicka en öl igenom . Svårt att föklara och svårt för er att förstå i guess, men johanna kommer du ihåg att du hade sett en dans förut när den ena slår samtidigt som den andra duckar ? Den var det iallafall vi fick lära oss :)

Efter det blev vi uppdelade i 10personerslag som skulle knyta ihop sina snören och ballonger med varandra och sätta på sig cykellyset innan vi gav oss iväg på en liten vandring med frågesport om killar och vätskekontroller ;)

Vandringen slutade vid en bastu där killarna lämnade oss tio ett par timmar för att få basta och duscha och förparta! Två bag in box och 20 cider fick vi som var tvunget att vara uppdrucket innan killarna var tillbaka.

Sen fortsatte vi till Epuben där det bjöds på supergod mat , vin,fest och rätt så nakna killar på scenen !

Kvällen slutade vid elva för min del eftersom den började så jäkla tidigt och idag är inte en lika bra dag som igår ... Det värsta är att jag har sån jäkla träningsvärk i ryggen och nacken sen afron . shit alltså.
Kommentera inlägget här: