men nu är tessen glad igen

jahapp då är den fruktade tiden här. Tiden då det är mörkt när man går till skolan och mörkt när man kommer hem. Jag gillar att mysa och tända ljus när det är mörkt men det finns en gräns! Den som lyckas få energi av det här kan gärna kontakta mig.

Jag gick hemifrån klockan åtta i morse för att hinna simma och bubbla på IKSU innan jag skulle möta min grupp och skriva på grupparbetet som nästan är helt stillastående. Efter det väntade ett tvåtimmars litteratursseminarium . Jag blir matt.

När jag kom hem var jag sjukt skoltrött och allmänt deppig så det enda som anders kunde pigga upp mig med var att vi skulle julpynta , så nu har vi börjat med det :) jag slängde på lite julmusic och vips blev jag glad igen , anders vet hur han ska göra han :)

22 dagar tills jullov - nu gör vi det bästa av mörkret  !
Kommentera inlägget här: