onsdag

Jag har det sså bra på min "semester" !  Idag har jag och Malla varit på en låååång shoppingtur. Det började med att vi skjutsade mamma till jobbet i morse och lekte lite med mina "godingar" , de är så söta! Efter det åkte vi till Rättvik eftersom jag skulle shoppa upp ett presentkort. Det gick sådär, jag tror affären var inne i något mellanstadie mellan vinter och sommar, men jag fick med mig lite saker därifrån och pengar kvar på presentkortet tills i sommar, nice!

Vi köpte fika på Fricks och fortsatte våran Dala-roadtrip till Lager 157. Där blev det lunch och besvikelse som alltid. Man åker alltid dit med världens förhoppningar , hittar ganska mycket att prova men när man väl kommer till provhytten är allt typ fult. Att man aldrig lär sig! Jaja , vi for istället till Kupolen där vi , eller iallfall jag, fick shoppa av mig lite. Vi kom helt ovetandes mitt i en rea , och jag köpte två klänningar , ett par jeans, en BH  och ett par skor för sammanlagt 300 kronor, Ibland ska man ha tur ;)






Igår hade vi bara en hemma-mys - dag och i måndags var jag först på massage, som kostade gratis tack vare presentkort från Sunsilk, sen åt jag och mamma lunch på PeaceandLove cafét  och dagen avslutades med stekande sol på mormors balkong- lovely!

hajmat:

din lilla stekare ;) ses snart :)

Kommentera inlägget här: