gaaah


jag är på dåligt humör.

orsak 1: jag försöker skriva en låt, men det går inte. Har massa bra idéer men det går inte att skriva ner, fast iochförsig vad ska jag med en låt till?

orsak 2: Jag pluggar och det är tråkigt + att jag har förätit mig på tax-free godis.

orsak 3: Jag är helt ensam och övergiven ikväll

orsak 4: Blogg.se suger. Jag kan inte lägga upp bilder överhuvudtaget. Jag HATAR bloggar utan bilder och nu har jag en själv. Tänke skaffa en blogg på en annan server, tillexempel Devote.se . Men den skitsidan hade inget ledigt användarnamn som var naturligt för mig att heta, om jag inte ville heta något i stil med blondgirl88.devote.se . Tack men nejtack.

hajmat:

hajmat:

blondgirl88 tycker ja låter som ett passande namn ;)

jotta:

spec efter din blodinbesatthet

Kommentera inlägget här: