planering

Nu händer det mycket ska ni veta.  I morgon jobbar jag min elfte arbetsdag i rad, och efter det får jag två hela välförtjänta dagar ledigt. Dessa dagar ska familjen P spendera på en liten familjesemester , eftersom det är de enda två dagarna på hela sommaren som alla är lediga. Vi ska ta en sväng till Åland :)

Sedan ska jag göra sista rycket på jobbet,( vart tog sommaren vägen !?)  Lördag- torsdag.  Några dagar efter det åker Jag, Caroline, Moa och Johanna till Gotland en vecka, det kommer bli amazing!

Samtidigt med det här måste jag hitta tid till att plugga till omtentan i Ume i slutet av augusti. Jag kommer ta några dagar i Ume så jag hinner träffa de jag vill och på vägen dit blir det övernattning hos Bulan , jag längtar :)


Här skulle det ha varit en bild , men blogg.se vill inte att det ska fungera
Anna:

Jag ska baka så du får massa fikabröd på lördag när vi jobbar så du har något att se framemot =)

Anonym:

JAAA :D

Kommentera inlägget här: