Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar kan vara världens bästa. Det är ju de som har format mig till den person jag är i dag. Det är de som har lärt mig vad som är rätt och fel och hur saker och ting fungerar. De har lyckats göra det på ett bra sätt eftersom jag kan sitta här nu och vara nöjd med den jag är , och till stor del är det mina föräldrar jag har att tacka för det. Det ställer alltid upp och hjälper mig när det behövs och de glädjer sig med mig när något går bra , de är helt enkelt perfekta !
Det är lite synd att vi inte kan träffas så ofta eftersom jag bor 30 mil i från de , men när vi väl gör det så blir det i stället ännu roligare och vi hinner inte börja tjata på varandra om små saker ;)
Puss på er mamma och pappa ♥
Pappa&Mamma:

Du är inte så pjåkig du heller puss,puss på dig

Kommentera inlägget här: