Dag 04 – Mina vänner

Jag har haft turen att få vänner som egentligen inte är av denna värld. Mitt kära älskade TTS som jag snart firar tio år i, ni är helt otroliga. Hur lång tid det än går ibland mellan gångerna vi ses eller pratar så spelar det ingen roll, när vi väl hörs är det som vi sågs igår. Vad jag än behöver prata om finns det alltid någon i TTS som passar perfekt till det, det är det som är så bra med så många nära vänner.
Mina vänner har även de haft en stor påverkan på vem jag är idag. Det är TTS jag har upplevt många saker för första gången och vad som hänt runt omkring så har vi alltid funnits där vid sidan av varandra. Som ni märker är det svårt för mig att hitta ord som egentligen kan uttrycka hur mycket dessa underbara människor betyder, men Moa, Johanna, Caroline, Rebecca, Julia,Lisa och Petra - You know i love you.

På senare år har jag även funnit fler söta vänner tack vare skolan, och jag är så glad för varenda en av mina vänner - det är ni som gör mig hel.
hajmat:

tts :)

Kommentera inlägget här: