Dag 06 – Dåtiden

Vi förflyttar oss till 2005/2007 någonstans. Jag vet att det bara är några år sedan men det känns som en hel evighet.  Jag, Johanna , Rebecca och Moa gick på Falu Fri och tyckte vi levde livet, och om jag ser tillbaka nu så gjorde vi ett bra jobb med tanke på våra förutsättningar. Vi hann med Gran Canaria, Namibia, Gotland, Sälen x 2 och Göteborg x 2. Vad vi än gjorde gjorde vi det tillsammans , och oftast tillsammans med resten av TTS såklart :) Skulle det ätas mat gjorde vi det tillsammans , som en familj stod vi på ica maxi och diskuterade vad vi skulle äta. Skulle det festas gjorde vi det självklart tillsammans, pluggandet och rondellhundsbyggandet likaså.  I princip varje kväll tog jag, Moa och Rebecca en kvällspromenad till gammelgårdsbryggan. Åh, jag blir så nostalgisk av att bara tänka på det! Vi har fortfarande samma känsla och anda nu så klart, men eftersom alla inte bor och är på samma ställe så kan vi inte göra detta lika ofta.

Vårt motto var " var vi än är är det alltid bäst", haha



















hajmat:

Jag gillar promenaderna när vi fortfarande kunde räkna antalet besökta fester på fingrarna! :D

jotta:

jag skrattar ihjäl mej!

Kommentera inlägget här: