Dag 07 – Framtiden

Min drömbild av framtiden består av att jag är hotellchef och driver ett eller flera hotell. Detta får ju med fördel också gärna generera pengar så jag kan unna mig saker jag som student inte kan. Det känns som jag är på rätt väg nu med utbildningen och min nya jobb som jag är så glad för!
Någonstans där i framtiden ser jag ju också att jag kommer ha en egen familj med små söta TP-bäbisar.
Motton för framtiden : Sky is the limit och om du siktar mot stjärnorna så når du åtminstone trädtopparna.

Däremot har jag på senare tid tagit lärdom av att allt inte blir som man planerar och plötsligt kan hela världen vändas upp och ner. Detta innebär såklart inte att man inte ska ha drömmar och mål, tvärtom , men man måste också stanna upp och försöka njuta så mycket av det man har just nu. Carpe Diem.
Kommentera inlägget här: