Dag 11 – Min personlighet

Det känns i och för sig som att jag har berättat ganska mycket om min personlighet i Dag 01 , men det tåls kanske att upprepas.
Det som är bra med Therese
Oftast glad
Har lätt till skratt
Tror i de flesta fall på mig själv
Försöker vara omtänksam och genuint snäll mot de som förtjänar det
Är mig själv eftersom jag vill att om andra människor ska tycka om mig så är det den riktiga Therese de ska tycka om och ingen påhittad.
Vill se positivt på livet
Det som är mindre bra med Therese

Dåligt tålamod
På grund av dåligt tålamod vill jag kunna allt jag provar på första gången, vilket kan leda till att jag sätter hög press på mig själv i vissa tillfällen och känner mig misslyckad om jag inte klarar av det på första försöket
Kan ibland ha kort stubin, speciellt om det gäller tekniska saker som krånglar, exempelvis internet (Banhof.. Grr.)
Ibland kan jag även vara för lat för mitt eget bästa, men det är oftast om det är jättetidigt på morgonen.
Kortfattat är det i princip så här jag ser på mig själv. Ni som känner mig kanske har något att tillägga på dessa listor ?
Kommentera inlägget här: