skön känsla

Det var ju dax för tenta i fredags igen. Jag var sådär föberedd men trodde ändå att det inte skulle gå vägen, det vet jag heller inte än om det gjorde men tentafrågorna var relativt lätta , jag förstod dem iallafall.. , så jag hoppas på det bästa! På kvällen blev det ost,kex och vin ( och hockey) hemma hos Frida, det var mys ! Senare på kvällen började det rycka i vissas dansmuskler så vi åkte till NH och fick dansa lite :)

Igår hade jag och Anders en mys-bakisdag, med pizza och allt som hör till. Jag njöt verkligen av att inte ha något plugg att göra , jag kunde kolla på tv utan att få dåligt samvete för att jag borde plugga - underbar känsla!

Idag är en städ -och tvättdag. Varför är söndagar alltid det ? Hursomhelst, vi får ju finfrämmande till helgen så ja har lite prestationsångest med hemmet nu .. Nejdå , men jag vill ju att det ska vara fint när de kommer :) Det vill nog Anders också men han litar på att jag fixar det .. ;) 
 
Ser framemot veckan mycket nu ! Börjar en ny kurs och ska bara ha föreläsning 10.15-12.00 mån-tors , mjukstart med andra ord :) Sen kommer som sagt våra familjer , can´t wait !



Kommentera inlägget här: