onsdag

Vart tar dagarna vägen ? Redan onsdag igen ,vilket betyder att i morgon är sista dagen i skolan innan jag tar helg IGEN. Galet !
Ikväll har söt-peggen varit här, vi har ätit glass och sett bonde söker fru, alltid lika underhållande. Vi har också hunnit med två kapitel i "Pojken och tigern" , och det var sååååå spännande! Jag undrar om de någonsin kommer finna varandra igen, pojken och hans lilla kattis.
På lördag kommer Mamma och Malla hit och stannar i några dagar, vi ska shoppa,fika , gå på bio och myyyysa :)
Dagens tips 1 : Mumford & Sons skiva Sigh no more. Låt den rulla på spotify, you gonna love it. (PS. malin och rebecca om ni läser det här, låt den INTE rulla på MIN spotify .. ;) )

Dagens tips 2 : Fructis hårvårdsserie "Scandinavian Hair" . Man får lent hår a la Caroline Sellberg, och det mina vänner det är lent.
Pegg:

Tes... Petra åt glass, inte du... (bara lite) =D sorry, ska köpa ny glass åt dig...men det var sååå gott :)



O Pojken o Tigern... Ja, ni som inte minns den.. bara att hojta till så kommer jag...är nämligen på kapiltel 10 nu...



Puss!

Anonym:

jaha ja du använder min inpckning hör ja bra att den ger resultat! ;D

Kommentera inlägget här: