Hemmafru

Har precis njutit av dagens synd ( lunch), nämligen en lyxshake från Max. Efter att jag för några veckor sedan bestämde mig att börja dra ner på godis och liknande och istället börja träna några gånger i veckan har jag gått ner ett par kilo och detta måste jag ju såklart få fira ! Eller ? Därför slog jag till på lyxshaken, men just nu känns det som att de där kilona är tillbaka på plats igen ..
¨
Den röda skjortan ni skymtar är ny för dagen. Jag och Moa var nämligen på morgonshopping på H&M i morse. Det var något event där medlemmar fick frukost och 20 % på hela affären mellan 7.30 -9.30. Kan absolut tänka mig att ställa klockan för att komma upp i tid och shoppa igen! Jag hittade några fina saker och här kan ni se tre av dem. H&M har tydligen inte bild på alla sina varor på nätet, orutinerat, så jag kan inte visa allt.
Efter shoppingen har jag varit på Ikano en sväng och bland annat besökt systemet inför den stundande kräftskivan på landet i morgon. Den ryktas bli vild! Nej , nu ska jag vila en välförtjänt middag.
Kommentera inlägget här: