Höstligt

Både igår och idag är det väldigt höstligt väder ute - och vet ni ? Jag gillart!
Visst är sommaren den bästa årstiden , men nu är jag faktiskt sugen på höst. Ni vet när man har haft en sommar utan vidare måsten ( förutom jobbet då) så är det ändå på något sätt skönt att komma in i rutinerna igen. Om några månader kommer jag troligtvis ha ändrat uppfattning om detta ,men ändå.
Det som är bra med hösten i stort och synnerhet den kommande hösten 2011 är :
- Man kan tända ljus och mysa på kvällarna
- höstkläder är mycket snyggare ån sommarkläder
- Jag ska flytta in hos Freddan
- Miami/Orlando två veckor i november
- Skolan är aldrig på kvällstid
- Alla bra serier börjar på tv igen
Nice va!?



Igår, idag och i morgon är jag ledig från jobbet innan jag gör mina sista fyra dagar för den här sommaren tors-sön.  Jag har nyss kickat igång den här dagen med ostmackor, oboy och en film och funderar starkt på att stanna i sängen och se en film till - Livin´ the dream!
Kommentera inlägget här: