TTS -helg

Ännu en helg är över men vilken bra sådan det har varit ! I fredags tog jag och Beckis en runda på stan innan jag började jobba. En mysig brunch blev det , synd bara att jag gjorde det fatala misstaget att beställa in en stor Latte.  Som ni nog vet är jag ju på något konstigt sätt överkänslig mot koffein, blir trött, yr, skakig och allmänt konstig de flesta gånger jag dricker kaffe. Men eftersom jag verkligen tycker om latte brukar jag ibland chansa.  Den här gången gick det alltså inte så bra, jag var en zombie på jobbet ända fram tills någon timme innan stängning när jag tillslut återuppstod !  Lördagen innebar jobb, lunch på stan och sedan den efterlängtade TTS-festen! Johanna hade fixat så fint och vi hade som vanligt galet kul på förfesten med diverse danser och nostalgisk musik. Tyvärr övertaggade jag en smula så precis efter att jag betalat in mig på krogen tackade jag för mig och gick hem och sov. Väldigt hårt.
Kommentera inlägget här: