Dagens Sverige

Okej, det här är kanske lite to much information men jag har sån jäkla mensvärk idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Eftersom mina ipren självklart var slut  tog jag endast mitt Visakort med mig och pallrade mig till Coop. När jag väl kom fram till kassan efter vissa attacker då jag helst bara hade velat lägga mig ner och dö slängde jag på ipren och en Loka på bandet. Jag ler lite åt kassörskan och ska precis betala när hon säger " legetimation tack".  Jag tittar på mina varor och förstår att det inte kan vara lokan jag måste legetimera mig för. "va?" svarar jag. " ja, värktabletterna , man måste vara 18 år för att få köpa dem."  Fuck.  För det första blir jag arg eftersom hon inte tycker jag ser äldre ut än max 18, och för det andra blir jag ännu argare när jag förstår att jag måste gå hem och hämta leget för att få bort den här jäkla värken. Men Sverige är Sverige, kassörskan är benhård så jag får snällt gå hem, hämta leget och gå tillbaka.
do hjul:

Är det sanning? Jag dör

the Italian stallion:

haha fy fanvad taskigt! tacka vet jag treo komp snodde med mig ett rör hemifrån nu fattar jag varför folk vill käka värktabletter dom funkar ju!;)

jotta:

hahaha! ja värktabl är riktigt bra alltså!

Kommentera inlägget här: