Miami del 1

Efter en trettontimmars flygresa som var lugn men seg och som trollade bort en natt för oss landade vi äntligen i Miami. Efter en minst sagt spännande taxitur hamnade vi på vårt hotell, och om vi säger så här; Mr Trump har verkligen lyckats! Jag kände mig som tagen ur sex and the city när piccolon låste upp mitt och Freddans rum - vilken utsikt!
På kvällen åt vi supergoda quesadillas nedanför hotellet innan vi alla stupade i säng.
Nästa dag börjades med den godaste hotellfrukosten jag någonsin ätit. Det fanns allt att välja på + en kock som gjorde varm frukostmat på beställning. Dock kostade denna lyx 62 dollar för två , gångra det lite snabbt med 7 och få fram att 434 kronor kanske är lite väl saftigt för en frukost, men som sagt smakar det så kostar det. Jag och Freddan bestämde oss för en sväng till Sawgrass Mills, ett shoppingcenter, för att införskaffa nödvändiga saker som fliplop, solbrillor och en kamera. Under ett lunchstopp på BK lyckades dock nån sno min plånbok + iPhone .. ingen kanonstart direkt. Kvällen blev däremot bra med mysig invigning av poolen under en stjärnklar himmel.
Kommentera inlägget här: