Ta mig hem NU !

Innan jag åkte till Torsång hade jag en plan om att hemtentan skulle vara klar så jag slapp tänka på det mer. Självklart hade jag halva kvar att göra i lördags när jag rullade in på Borlänge central och lika mycket återstår nu så här två dygn innan deadline. Tanken var väl även att jag skulle göra lite i torsång men eftersom jag har haft mycket roligare saker för mig så blev det alltså inget av. Räddningen har alltid varitatt " jag har ju fyra timmar på mig på tåget hem att plugga på " men nu märker jag att även den iden gick i stöpet.. Jag sitter nämligen på tåg.. Ursäkta mig , boskapsvagnen nu och det är ingen rolig upplevelse. Bord att ha datorn på kan jag ju glömma, eluttag att ladda datorn i från de 5% som jag har i den nu kan jag ju fetglömma det med. Toalett finns inte och såklart inte heller kiosk, tidning eller något slags tidsfördriv .. 3Gn på mobilen funkar en sekund i kvarten och iphonen har 30% batteri .. JAG VILL BARA VARA HEMMA NU !!!! Hemma och mysa med mina finisar. Påtal om finisar så saknar jag min söta familj redan också .

Kommentera inlägget här: