Dåtiden hälsar på

Hittade nyss en gammal skiva som hade texten "26 April 2006/2007". Tänkte att den gjort ett bra jobb som inte försvunnit under sisådär fem flyttar och slängde i den i datorn. Och WOW! Vips förflyttades jag tillbaks några år till en tid när jag såg ut ungefär såhär;
Det bästa av allt är att vissa låtar är gamla favoriter jag glömt bort, men här får ni hela spelningslistan bara för att jag blev så nostalgisk.
1. Pauline - Be what you can be
2. Tiger Lou - You can´t say no to me
3. Joshua Radin- Closer
2. Goo Goo Dolls- Iris
5. Lars Winnerbäck - Prinsessor
6.Patrik Isaksson - Innan klockan slår
7. Tracy Chaoman - Baby can I hold you tonight
8. Snook - Mr Cool
9.Rootvälta - Kommer du så kommer jag
10.Byz- Det ska han ge fan i
11. Sister Hazel - Champagne High
12. The pointer sisters - Jump (for my love)
hajmat:

kanske ska börja lyssna på Byz igen ... :P

Kommentera inlägget här: