påsk

Den här helgen har varit den bästa på länge! Det började i torsdags; min födelsedag. Efter att ha låtsatssovit ett tag kom mina finisar in och väckte mig med frukost på sängen och presenter ; Peace and lovebiljett och parfymen jag hade önskat mig ♥ Det blev sen en sväng ner på stan i solen för lunch på Caffe Crepes och glass på Bosses, supergott!! Resten av dagen gick åt till att fixa inför Perssons-besöket senare på kvällen. De dök upp med massa fina presenter och jag lyckades med både förrätten, varmrätten och tårtan - i bland händer det! Kanonmysigt att ha familjen på besök ♥
I fredagsmorse åt vi frukost på Stångå eftersom mamma och pappa bodde där. En sväng på Ikea och Ikano hann vi också med i kräksnön.. På källen bjöds det på påskmiddag hos Sjöbergs, supertrevlig kväll!
Resten av helgen kan sammanfattas med jobb, chill och godisätning precis som det ska vara på påsken!
Kommentera inlägget här: