121212

 
 
Hej, Fröken Slö och Ofixad här. 
Mina dagar ser ut som följer: 
- Gå upp vid obestämd tid men oftast runt tio
- Går direkt och äter frukost utan att ens titta mig i spegeln
- Öppnar upp C-uppsatsdokumentet.
- Börjar skri... eler vänta! Jag måste ju kolla Facebook, Bloglovin, mail, andra bloggar, min egen blogg, twitter, aftonbladet, Hemnet, Instagram först. Och kanske har någon hunnit skriva något otroligt intressant på Facebook sedan jag sist kollade? Bloggat?Instagramat ?osv osv.  
- Försöker börja skriva på C-uppsatsen igen. Men kommer snabbt på varför jag slutade skriva i går. Jag fick ju  total skrivkramp och vet inte hur jag ska fortsätta.. 
- Runt 13 blir jag vips jättehungrig och måste äta något = skrivpaus.
- Försöker leverera någon bra text til ungefär 16.00 då jag tycker att "skoldagen" är slut. 
- Tittar mig i spegeln. OOOops , men det är väl ingen ide att göra i ordning sig nu , det är ju redan mörkt ute = dagen är snart slut. 
- 17-19 har ångest att jag inte skriver på uppsatsen men intalar mig att man måste få vara ledig i bland också 
19-22 kollar på tv/ somnar i soffan. 
 
Behöver jag säga att det ska bli otroligt skönt med Jul och Nyår snart. Jäklar vad jag ska vara uppiffad då! 
 
Kommentera inlägget här: