Andas ut

Efter en vecka med mycket i skolan och jobb var det idag skönt att ta sovmorgon och inte göra något speciellt. Dagens höjdpunkt nummer 1 var när posten kom och jag fick två(!) paket. Det ena var en tavla jag beställde för ett tag sedan från Djurmo tro det eller ej, så här ser den ut och jag är mycket nöjd;
Det andra paketet var från min söta familj, eftersom jag inte får öppna förns i morgon gissar jag på att det är en namnsdagspresent :)
Spännande!!


Dagens höjdpunkt nummer 2 var när jag nyss såg att de säljer "Smash" på Hemköp City!! Som de flesta av er kanske vet så är det absolut godaste jag vet i "snacks-väg" chips och choklad. I samma tugga. Jag har länge undrat varför det aldrig uppfinns chokladdoppade chips, men det här är så nära man kommer! MUMS!
Kommentera inlägget här: