Lördag

Även denna dag började med skön sovmorgon, något jag verkligen uppskattar! Senare blev det lunch med Johanna, Moa och familjen Ericson i Gamla Linköping eftersom Mosi åker till tanzania i två månader på måndag!!
gammal bild. Trönö -07.

Igår förresten köpte jag nya skor. Som ni vet tycker jag ju mycket om att shoppa, men just skor och jeans hatar jag i princip att köpa eftersom de aldrig sitter bra på mig hur snygga de än må vara .. Men nu har mina favoritskor gått sönder så jag var helt enkelt tvungen. Freddan var med som coach "När vi kommer hem måste du slänga dina gamla skor så du gör bäst i att hitta ett par nya dag". Så sant som det var sagt. Tillslut hittade jag ett par som satt okej och som får duga tills våren kommer och man kan frossa i ballerinor. typ.
Kommentera inlägget här: