2012

Det känns som att det är idag 2012 kickar igång på riktigt. Dagarna hittills har mer varit mellandagslugna och sköna men idag är det ny vecka och jag har redan hunnit haft möte med min projektgrupp på Bibblan. Nu är jag hemma för lite lunch innan jag beger mig till Stångå Hotell för en kväll där. Med ett nytt år följer ofta nyårslöften och så även i år. Jag och Freddan har bestämt oss för att vi ska gå entimmesprommisar minst två gånger i veckan och att 10 av 14 mål mat måste vara hemmalagade/ vecka.  För vissa kanske det inte låter som några svårigheter men vi har varit väldigt duktiga på att äta ute det senaste året och antal hemlagade luncher kan nog räknas på en hand. Därför kan jag stolt berätta att vi klarade första veckan galant och ladddar nu för nästa!
Bjuder på en Blondinbella-pose dagen till ära.
Kommentera inlägget här: