Den som söker finner

Som oftast efter några hårda pluggveckor kan jag inte bara slappna av när jag väl får det. Istället begav jag mig upp på vinden för att leta reda på några inredningsdetaljer som jag visste att jag hade någonstans där uppe. Men visst är det konstigt att man aldrig hittar det man letar efter, men däremot andra saker som man letat efter förut? I första lådan jag öppnade hittade jag min Iphone-förpackning som jag letade ihäl mig efter för några månader  sedan när jag höll på med stöldanmälan. Där låg den och flinade högst uppe i lådan som jag rotade igenom flera gånger sist, och bredvid förpackningen låg min blåa digitalkamera som jag inte sett sen jag bodde på Valla.. ?! Jaja, Welcome back!

Bilder från gamla kameran




GRATTIS CARRO!
do hjul:

tack älsk!

Kommentera inlägget här: