torsdag

Kom nyss innan för dörren efter 10 timmar framför en 11" dataskärm, behöver jag säga att ögonen är fyrkantiga? Hursomhelst, vi är snart klara nu så det var väl värt det antar jag. Hungrig som en varg gjorde jag en macka med ost och skinka och slängde mig i soffan med Spiken i knät. Tog en tugga men fastnade sen med blicken på "Sveriges mästerkock" , när jag i reklamen sedan ska fortsätta med min smörgås saknas något - hade inte jag pålägg på? Dubbla tillochmed? Slänger ett ögonkast åt vänster där spiken sitter med ryggen mot mig, vänta ser han inte lite väl nöjd ut i sitt sätt att sitta där? jag granskar honom noga och hinner precis se den sista delen av min skinkbit slinka ner i hans söta mun. Jo men absolut Spiken, ta för dig för all del.
Bild från igår när vi väntade hem födelsedagsbarnet


Amanda Fondell ?
Kommentera inlägget här: