Peace and Love

Årets P&L var lika bra som föregående år! Ständig fest + att jag får hänga med nära på alla mina bästisar, min familj och min finis = Svårslaget! Däremot gick det vädigt snabbt, vi åkte upp till Torsång på tisdag och vips var det söndag.. Tiden går fort när man har roligt helt enkelt! 
 
Onsdag 

Grillning och förfest i Westlings trädgård. Johanna hade hittat massa gamla "bästis-brev" som jag skickat till henne när vi gick i femteklass .. Herregud. 
Vi såg Roxette som var helt okej, Magnus Uggla som var mer än okej och Lars Winnrbäck som var kanon som alltid.
 
Torsdag

Regina Spektor, Eldkvarn,Den svenska björnstammen, Laleh och Veronica Maggio stod på schemat. Laleh var så bra att jag grät.
 
Fredag

Vi såg Rebecca & Fiona innan vi gick hem till Johanna för att ha Moas examensfest! Senare på kvällen såg vi Melissa Horn och lyssnade på Kent från öltältet. 
 
 
Lördag

Späckat schema! Sugarplum Fairy, Hoffmaestro, Skrillex och Rihanna som enligt mig gav en riktig show!! 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: