Beach 2012

Jag måste börja det här inlägget med att säga att jag är fan impad av mig själv. För 25 dagar sedan bestämde jag mig för att på riktigt börja satsa på Beach, eller snarare Grekland, 2012. Förutom en glass på Bosses och en fika i Stockholm igår har jag inte ätit något godis/fika. Det kanske inte låter så märkvärdigt men detta handlar alltså om mig, Therese Persson, som egentligen borde heta Marabou i mellannamn. Imponerande. Än är jag ju bra halvvägs till Grekland men det går hur bra som helst! För några dagar sedan tog jag på mig en kavaj som jag inte ens kunde knäppa när jag köpte den. Men nu:
Nu kör vi full fart mot Grekland! Kanske skulle börja träna lite också de sista veckorna ? ;)
stor OLLE:

STOR OLLE:

gött tp!:) kanske ska börja med det där lchf jag med!

Kommentera inlägget här: