Framtiden

I dag var hela dagen dedikerad till att arbeta med projektet, men jag kan inte låta bli att istället fokusera på att söka jobb. Ju mer jag tänker på det ju mer vet jag att jag verkligen vill jobba med; att sälja resor! Ofta när jag har tid över kommer jag på mig själv att sitta och sy ihop resor världen över. Resor som jag själv så klart vill åka på, men inte alls planerar att göra just nu. Ändå tycker jag att det är värt att lägga ner tid på eftersom det är så himla roligt. Tänk då att jobba med det!? Drömmen. Men varför ska det då vara såååå svårt att få ett sådant jobb..? Det är som med alla jobb, helst ska man ha arbetat med exakt samma jobb innan för att få det här nya. Hur gör man då för att komma in i det första gången, det är det som är knixigt. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: