En dag hos oss

Dagen börjar ofta med mat för Hugo runt 7 och sedan somnar vi om till nio. Vi håller ju på med projekt "sova i egen säng"  vilket jag tydligen förlorade inatt med eftersom jag vaknade upp med en sussande Hugo bredvid mig.. Mysigt såklart, men inte enligt planerna. 

Vid nio gick vi alltså upp och åt frukost 

Sedan åkte vi med Freddan till hans jobb för att gå en promenad hem via hemköp. 


Väl hemma var Hugo på bra humör så vi busade, sjöng och tränade i gymmet 

Efter det blev jag så frusen och seg av det gråa vädret så vi tog ett mysigt bad sådär mitt på dagen, härligt! Tanken var också att Hugo skulle bli lite trött av allt badande så han lättare skulle somna i sin säng en stund så jag kunde fixa med andra saker. Han somnade snabbt i min famn, so far so good, men så fort jag la ner honom så vaknade han .. Nu sitter jag här med en snarkande bebis i famnen efter fem "nerläggningsförsök" och tittar på familjen annorlunda- maraton, en helt vanlig dag helt enkelt! 


Älskar att spendera hela dagarna med världens finaste bebis! 
Kommentera inlägget här: